TIMPUL E FOARTE PRETIOS!!!

miercuri, 9 decembrie 2009

All I can tell about me'

Nick: SmenuMC
Varsta: 22 si ceva ...
Pe net din: 2000
Ocupatie: pe langa facultate lucrez la o firma de instalatii
Student la: Universitatea Tehnica Cluj-Napoca filiala Bistrita

Imi plac: Iesirile, femeile, muzica, masiniile, anumite sporturi, cadourile ...
Nu imi place: Minciuna, aroganta, prostia, egoismul, nepasarea ...

e-Mail: SmenuMC@yahoo.com
YM ID: SmenuMC

De ce am blog ?
De ce nu ? lipsa de ocupatie
Despre ce scriu ?
Despre tot ce mi se pare interesant si cred ca am un cuvant de spus.
Pentru cine scriu ?
Pentru mine si pentru tine !

Ce altceva pot sa va zic despre mine?... sunt modest, cu simtu umorului, zambaret. serios acum si randomly...sunt doar eu. cine ma cunoaste, stie, cine nu ma cunoaste are ocazia acum. nu imi place sa fiu fals, nu-mi place sa mint si sa fiu mintit. dupa cum zicea un prieten, imi place foarte mult sa simt fericirea si iubirea. sunt cele mai frumoase sentimente din lume, si...i just love them. stiu ca suna ciudat, da... pot sa zic ca am iubit decat de 2 ori in viata si mereu am sfarsit prin a suferi crunt si desi s-a intamplat asa, nu imi pot imagina o viata fara iubire. Iubesc sa fiu iubit.
Sunt de parere ca banii nu-ti aduc fericirea (dar o intretin) si de aia incerc sa nu pun mare pret pe ei. Cred ca oricat de multi bani as avea, tot i-as cheltui pe toti pe toate prostiile. Imi plac la nebunie iesirile la verde cu cortul, calatoriile (mare sau munte, nu conteaza), imi place sa ma uit la filme desi nu prea am timp liber si sa ascult muzica buna. Iubesc tot ce-i frumos...nu prea am stare, imi place sa stau cat mai mult afara, sa ma plimb, sa vad lumea. Cred ca as inebuni fara prieteni/colegi. Nu-mi plac oamenii falsi, ipocriti, care-ti spun ce vrei sa auzi, doar sa scape de tine. Nu suport oamenii care se dau drept prietenii tai, iar cand ai nevoie de ei nu sunt langa tine. Nu suport sa mi se zica ca nu pot sa fac ceva sau ca nu am voie sa fac ceva. Imi place sa cred k pot avea tot ce-mi doresc, daca imi doresc cu adevarat. Prefer sa ma injure pe moment, si sa aprecieze mai tarziu, decat sa fiu fals. nu-mi plac oamenii care te vorbesc pe la spate. daca ai ceva de zis...zi-mi in fatza. nu sar la bataie, ci s-ar putea chiar sa-ti multumesc pentru sinceritate. intr-o relatie sunt destul de posesiv, dar si las mult de la mine daca persoana respectiva merita, pana la un anumit punct. Nu accept sub nici o forma sa fiu inselat. imi place sa fiu sincer si sa discut orice problema apare. Sunt de parere k pentru a mentine o relatie, cea mai importanta e comunicarea. Imi place sa binedispun lumea (uneori nici yo nu stiu de unde le scot :P). Nu suport sa vad pe cineva trist, chiar daca are un extra-super-mega motiv. ma implic in orice imi starneste cat de cat interesu.


Daca mai vrei sa aflii ceva despre mine ... just ask :)

mai jos, am pus o selectie din fotografiile mele. sper sa va placa :)




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu