TIMPUL E FOARTE PRETIOS!!!

miercuri, 9 decembrie 2009

Basescu sau Geoana???

Da! Mi-am exercitat dreptul constitutional de a vota! Si desi a fost o zi superba de toamna, spiritul civic mi-a spus sa ma duc la sectia de votare. Spre surprinderea mea organizarea a fost extraordinara, in 5 minute am terminat cu votatul. Singura problema a fost ca nu am stiut cu cine sa votez pentru ca nici unul nu e bun (parerea mea).
Ce este cel mai ciudat este ca nu ma simt cu nimic mai implinit acum dupa ce am votat probabil pentru ca stiu ca votul meu a fost anulat de voturile turistilor electorali filmati in microbuze de toate televiziunile, dar impotriva carora n-am auzit sa se fi luat vreo masura concreta.
Si abia acum imi dau seama de ce s-a renuntat la cartea de alegator, care dupa parerea mea era singura varianta de vot anti-frauda: Pai tocmai de asta - pentru ca nu se putea frauda. Iti punea stampila cu votat direct pe carton - nu se mai putea sterge fara urme, n-aveai ce sa dezlipesti si gata! A doua oara nu mai puteai vota.
Se pare ca a castigat Basescu, ma bucur pentru el. Dupa cum zicea si Victor Ponta, sistemul de fraudare al PD-L a functionat mai bine. iar cand a fost intrebat daca si PSD a avut un sistem de fraudare in conditiile in care afirma ca sistemul PD-L a fost "unul mai bun", Ponta a refuzat sa raspunda.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu